reklama

Cesta

Bez cti a hrdosti vyrazím dvere,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

zúfalosť od dávna v duši mi drieme.

Smrad, špina, močovka reálny život,

nie žiadna pretvárka či nudne kino.

Môj život utápa beznádej clivo,

na dno ma dotláča pretvárka hnilo.

V bahne sa utopím nevládzem zabrať,

len nádej usmiata plánuje návrat.

Bezmocnosť zabila všetko zlé vo mne,

som čistá hladina dávno je po mne.

Už iba posledná myšlienka vstala,

čistá a priezračná začala plávat.

Dno niekde za chrbtom odvažne mala,

v buducnosť verila nechcela klamať.

Pavel Švec

Pavel Švec

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Realista ktorý sa pozerá do budúcnosti ako optimista, sám som zvedavý ako dlho mi to ešte vydrží. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu