reklama

Stretol som ta

Stretol som ta velmi nahle tapal som v tom dlho marne, nevedel som odolat chcel som ta hned milovat.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

To vsak nieje take lahke vzbudit v tebe nieco krasne,
mozno nevies, mozno nechces vediet to tak niesom vestec.
Dochadza mi v teba nadej neviem vobec ako dalej,
skusam vsetky sposoby hadam jeden obstoji.
Ked nepridem na ten spravny budem opat trochu prazny.
Nemam vobec z toho strach oprasim sa necham tak,
s kazdou dalsou velkou prehrou chuti zivot zase bledo.
Nevadi to prezijem niesom kazdy nezhnijem,
rano opat skusim vstat na svet z vysky pozerat.
Nieje vsetko take cierne necitim sa vobec biedne,
vdaka prehram som zas silny neviem smutit ako iny.
Trapy ma to celkom casto myslim, dumam neviem naco,
aj tak vsetko tu uz bolo zit si dalej to je dovod.
Smutok nechat niekde v rohu snivat, tuzit opat znovu,
nikto nevie co ho stretne trapit sa zas znie tak biedne.
Radsej pockam do rana, novy den ma postrada.

Pavel Švec

Pavel Švec

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Realista ktorý sa pozerá do budúcnosti ako optimista, sám som zvedavý ako dlho mi to ešte vydrží. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu