reklama

Rano

Rano sa zobudim mam tuzbu spat,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

citim tu praznotu a trochu chlad.

Viem ze tu niesi vsetko je ine,

ked som vsak zaspaval bola si pri mne.

Svetlo ma prebudza nuti ma vstat,

brani mi obzriet sa zaspominat.

Na ten cas minuly vecer tak krasny,

ked sme sa v posteli oddali vasni.

Vidim ta usmiatu tak ako vcera,

spomienka na teba srdce mi zviera.

Spominam pomaly ledva sa vleciem,

cas sme si dopriali v predohre vecer.

Chutis tak lahodne ked si ta beriem,

tvoj pohlad napovie co este neviem.

Vsetko tak uzastne vzdy pekne ladi,

tesim sa na vecer opat sme sami.

Pavel Švec

Pavel Švec

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Realista ktorý sa pozerá do budúcnosti ako optimista, sám som zvedavý ako dlho mi to ešte vydrží. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu