reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavel Švec

Pavel Švec

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Realista ktorý sa pozerá do budúcnosti ako optimista, sám som zvedavý ako dlho mi to ešte vydrží. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Láska

Pavel Švec

Láska

  • 20. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 164x
  • 0
Cesta

Pavel Švec

Cesta

Bez cti a hrdosti vyrazím dvere,

  • 1. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 155x
  • 0
Starosti

Pavel Švec

Starosti

Trápiš sa zbytočne a to ma bolí,

  • 1. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 152x
  • 0
Rano

Pavel Švec

Rano

Rano sa zobudim mam tuzbu spat,

  • 19. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 141x
  • 0
Stretol som ta

Pavel Švec

Stretol som ta

Stretol som ta velmi nahle tapal som v tom dlho marne, nevedel som odolat chcel som ta hned milovat.

  • 19. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 206x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu